Watervallen, leukerbad en ouders op bezoek - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Watervallen, leukerbad en ouders op bezoek - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Watervallen, leukerbad en ouders op bezoek

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

14 Augustus 2008 | Zwitserland, Raron

Hallooooooo,

Ontzettend leuke week achter de rug. Hoop dat het met iedereen heel goed gaat. Hier komt weer een update van mijn site.

Oke.....Nadat ik het vorige bericht had getypt en terugliep naar de camping, zag ik opeens mijn ouders aan komen lopen. Ik dacht bij mezelf wat doen jullie nou hier, jullie zouden morgen toch pas komen. Maarre goed ze zijn een dagje eerder gekomen echt vet leuk. Alle verhalen gehoord over hun vakantie en moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers was op de bruinheid van hun lichaam....hahah. Nog bruiner als mij namelijk. savonds heerlijk gegeten met zijn allen in het restaurant van de camping. Daarna nog effe een minidisco gedan (wat natuurlijk goed op de film is gekomen...hahah...KEVIN).

Maandag moest ik de hele dag aan het werk, dus heb toen niet echt heel veel gedaan. Mijn ouders zijn naar Saas Fee geweest en die vonden het bijna net zooooo mooi als ik. Echt een top plaats.

Dinsdag moest ik de ochtend de receptie draaien tot half 2. Smiddags ben ik met mijn ouders meegeweest naar een heel leuk plaats hier in de omgeving om effe rond te kijken en hoe kan het ook anders om is effe goed te shoppen. Moet zeggen das aardig gelukt. Beetje jammer alleen dat het een beetje sombere dag was. Voor de rest prima vermaakt. Savonds hebben we overheerlijk pannekoeken gegeten. Tjonge die mis je echt tijdens een verblijf in het buitenland hahaha. Maarre goed over 2 weken kan ik weer heerlijk hollands eten.

Woensdag waren we dan allemaal officieel een hele dag vrij, dus zijn wij (claudia, ik en de familie) naar de watervallen con du fernand geweest. Het is nog best wel een eind rijden, maar het was mooi en leuk om is een keer mee te maken. Je hebt daar namelijk een heel weggetje die aan de stijle wand is gemaakt en zo loop je langs een waterval die in 13 delen is opgesplitst. Echt schitterend gezicht en de fotooos zijn echt superrrr geworden. Het was alleen een beetje heel zwaar en ook nog best wel gevaarlijk. Je moet een heel stuk klimmen op een superglad pad. Eenmaal bovengekomen ben je dan ook echt helemaal kapot. Maarre goed we deden het voor de plaatjes.
Smiddags zijn we met zijn allen naar het plaatsje leukerbad geweest. Echt een superleuk dorp hoog in de bergen. Voordat je er bent heb je al een heel avontuur beleefd. Allemaal haarspeld (hoefijzer volgens kevin) bochten omhoog. Net alsof je in een achtbaan zit. Claudia begon zich een beetje beroerd te voelen. In leukerbad hebben we de auto geparkeerd en daarna door de plaats heengelopen naar de gondelbaan om effe omhoog te gaan naar een schitterend meer. Daar gewandeld en wat rond gekeken en vervolgens om 4 uur hebben we weer de gondel naar beneden genomen.
Savonds gegeten bij een gezellig (we waren bijna de enigste) western restaurant. Verukkelijk!! en savonds al het spul bij elkaar gepakt voor mijn ouders, wat alvast weer meegaat naar Nederland, zodat ik niet met een te tware koffer het vliegtuig in hoef. Ideaal gewoon. Claudia heeft ook een koffer meegegeven, dus dat scheelt haar ook weer op de terugreis met de trein.

Voor de rest was het echt super genieten deze laatste dagen. Het is nog 2 weken en dan zit het er alweer op. Volgende week nog 2 dagen naar de aletschgletsjer en die week de erop nog effe 1 dagje chillen in het zwembad. Nog genoeg om naar uit te kijken.

Groetjes en veel liefs Dees

  • 14 Augustus 2008 - 19:05

    De Buren:

    hallo Desire
    weer van alles beleefd zie ik.dus de Fam. is onderweg naar Nederland en voor jou gaan de laatste 2 weken in geniet er van.groetjes van ons.

  • 15 Augustus 2008 - 14:29

    Mieke Postma:

    Hallo Desire

    Wat een avontuur jou werkvakantie, zo zal ik het maar noemen. Je kunt er met plezier op terug kijken en mischien krijgt het voor jou volgend jaar wel een vervolg. Je weet maar nooit. Op naar de voorlopig laatste weken in Zwitserland kom goed en veilig weer thuis. Groetjes Heiko en Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 58644

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: