Voorbereiding plannen zomer 2009! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Voorbereiding plannen zomer 2009! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding plannen zomer 2009!

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

03 Maart 2009 | Nederland, Leeuwarden

Hallo iedereen!

Het is weer zover. Dees gaat weer een groot avontuur tegemoet. Dit keer brengt het avontuur mij naar het land van de vele mogelijkheden en gezichten, Verenigde Staten.
Vorige week heb ik mij opgegeven bij Activity International voor het programma van "CAMP USA". Nou zie ik de vraag al komen....wat is dat???!:P

Zal het ff kort uitleggen. Jaarlijks gaan door de hele VS vele kinderen in de zomer naar een zogenaamd zomerkamp, waarbij ze allemaal activiteiten doen. Daarvoor zoeken ze elk jaar vele internationale mensen die graag op zoon kamp willen werken en die die kinderen wil begeleiden. Omdat het al jareen een droom van mij is om op zoon zomerkamp te gaan werken....heb ik dit keer deze kans met beide handen vast gepakt en heb me hiervoor opgegeven. Ben echt superrrrr blij dat het eindelijk gaat gebeuren.

Voordat je die kant opkunt moet je een engels dossier over jezelf maken. Daar ben ik op dit moment druk mee bezig. Zit nog best wel veel werk in, maar dat gaat helemaal goed komen(Y)! Heb vandaag een e-mail ontvangen met een uitnodiging voor deen interview, waarbij er word gekeken of je het wel echt aankunt. Dit zal een engels interview worden, maar aangezien ik een engelse opleiding doe zal dit wel niet zoon heel groot probleem worden. Het interview zal volgende week zaterdag plaatsvinden. Kijk er nu al ontzettend naar uit!

Maarre voordat ik me daar druk over kan maken, ga ik eerst nog ff een weekje naar spanje volgende week:D! Vrijdagnacht vertrek en dan die zaterdag erop weer terug in nederland. Dus meteen drukke dag als ik terug ben, want dat is precies de dag dat ik ook het interview heb:P!

Ik hou jullie de komende tijd op de hoogte met de plannen voor komende zomer!

Liefs Dees


  • 03 Maart 2009 - 18:05

    Marcella:

    Aaaaah Dees, wat leuk!! Ik weet zeker dat het een super geweldige ervaring gaat worden en ik spreek uit ervaring ;)

    Succes!!

    xxx

  • 04 Maart 2009 - 06:11

    Oom Peter En Oma:

    WAAAAAAAAAAAT!!!!
    Dat is een surprise
    maar een leuke
    Nu maar hopen dat het gesprek postitief wordt
    Alleen waar in de VS?
    Het land is een beetje groter dan Nederland
    Dat wordt moeilijk nareizen voor Pa en Moe in de caravan!!(hahaha)
    Hij zal voor jouw een leuke levenservaring worden.Goed bezig!!!
    Dat had ik niet achter je gezocht vrouwtje!
    Altijd in jezelf geloven
    en blijven zaaien dan oogst je vanzelf.
    Groetjes!!! van Oom en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 58649

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: