Zomer voorbij...op naar Zuid- Afrika - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Zomer voorbij...op naar Zuid- Afrika - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Zomer voorbij...op naar Zuid- Afrika

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

01 September 2009 | Nederland, Leeuwarden

Hallootjes,

Het is weer een hele lange tijd geleden dat ik een bericht heb geschreven, dus hierbij weer een update van mijn avonturen en wat er nog staat te gebeuren de komende tijd.

De zomer zit erop! Het is niet de zomer geworden die ik heel graag wou, maarre moet zeggen het heeft heel veel goed gemaakt. In plaats van deze naar de USA te vertrekken, heb ik het ietsje dichter bij huis opgezocht namelijk gramsbergen. En nu gaat er bij iedereen natuurlijk een belletje rinkelen, want heb in gramsbergen ook stage gelopen bij het werelberoemde Hooge Holt:P. Dit keer heb ik het receptieleven achter mij gelaten en ben ik voor het animatiewerk gegaan....ennn ik moet zeggen daar heb ik geen moment spijt van. Wat een zomer:O echt niet te geloven gewoon. Gedurende 2,5 maanden hebben we een uitgebreid animatieprogramma gedraaid in 3 leeftijds categoriën met de meest uiteenlopende activiteiten. Denk aan buikglijden, voetbaltoernooi, pizza bakken, kring spelletjes, spooktocht en nog veel meer. Er was daarbij natuurlijk ook genoeg tijd voor relaxen en om het team een beetje te leren kennen. Ennn wat voor team dat is....totaal gek! Maarre goed dat paste ook wel weer bij mij en wat hebben we gelachen, gegierd en gebruld. Het was zeker een zomer om nooit te vergeten en we hebben altijd nog de fotoos om terug te kijken op deze fantastische tijd. Ik zal er in de herfstvakantie en kerstvakantie ook weer aanwezig zijn, dus ze zijn nog niet van me af:D:D:D!


School is inmiddels ook alweer begonnen. Dit keer zit ik alweer in het 3de jaar. Wat gaat de tijd toch snel::O! Heb de 1ste module een onderzoeksmodule en mijn 2de module zal mijn laatste theoriemodule zijn:D:D:D! Ennnn dan kan eindelijk de fun beginnen. Mijn 3de module zal ik gaan volgen in Zuid-Afrika waar ik onderzoek ga doen naar het toerisme daar. Heb er al ontzettend veel zin in, maarre moet helaas nog een half jaartje wachten voordat ik vertrek. Alles moet bijna nog geregeld worden zoals ticket en inentingen, maar dat zal wel goed komen in de komende periode.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn voorbereidingen voor Zuid-Afrika!!!

Liefssss,

Dees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 58637

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: