Weer terug in nederland! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Weer terug in nederland! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Weer terug in nederland!

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

27 September 2008 | Nederland, Delfzijl

Hallloooooo,

Was effe aan het kijken op mijn site en zag dat ik nog geen afsluitend berichtje had getikt. Hierbj dus effe een berichtje.

Ben alweer 4 weken naar school. Het was de 1ste weken wel effe weer wennen. Meteen word je weer in het diepe gegooit op school, maarre goed moet zeggen dat ik weer goed in het ritme zit. Mis alleen het avontuurlijk van zwitserland en natuurlijk mijn lieve collegaas.
Heb in ieder geval mooie herinneringen aan zwitserland:D.

Ben alweer een beetje begonnen met kijken wat ik komende zomer wil gaan doen. Het begint namelijk nu alweer te kriebelen. Zit te twijfelen tussen een camping in noorwegen of toch Camp USA, waar ik al jaren heel graag heen wil.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van mijn plannen voor komende zomer:D!

Veel liefs Dees

• 01 Oktober 2008 - 15:03

Mam:

leuk berichtje hoor. maar..... over amerika zullen we het nog wel even hebben.....

xxx mam