Weer terug in nederland! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Weer terug in nederland! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Weer terug in nederland!

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

27 September 2008 | Nederland, Delfzijl

Hallloooooo,

Was effe aan het kijken op mijn site en zag dat ik nog geen afsluitend berichtje had getikt. Hierbj dus effe een berichtje.

Ben alweer 4 weken naar school. Het was de 1ste weken wel effe weer wennen. Meteen word je weer in het diepe gegooit op school, maarre goed moet zeggen dat ik weer goed in het ritme zit. Mis alleen het avontuurlijk van zwitserland en natuurlijk mijn lieve collegaas.
Heb in ieder geval mooie herinneringen aan zwitserland:D.

Ben alweer een beetje begonnen met kijken wat ik komende zomer wil gaan doen. Het begint namelijk nu alweer te kriebelen. Zit te twijfelen tussen een camping in noorwegen of toch Camp USA, waar ik al jaren heel graag heen wil.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van mijn plannen voor komende zomer:D!

Veel liefs Dees

  • 01 Oktober 2008 - 15:03

    Mam:

    leuk berichtje hoor. maar..... over amerika zullen we het nog wel even hebben.....

    xxx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 58641

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: