Weer een stap dichterbij de USA! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Weer een stap dichterbij de USA! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Weer een stap dichterbij de USA!

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

23 Maart 2009 | Nederland, Leeuwarden

Heeeeej!

Hierbij weer even een nieuw berichtje over mijn voorbereidingen voor camp USA. Weekje Spanje (lloret de mar) zit er alweer op, dus op naar de volgende reis, dat hopelijk de USA is.

Vorige week dinsdag eindelijk maar toch het lang verwachte interview gehad. Moest om 18:30 uur in Amersfoort zijn. Daar een uur lang gezeten waar mijn engelse skills werden getest en waar werd gekeken of ik echt wel geschikt ben voor dit werk. De interview ging heel goed en de interviewer was ook tevreden over mijn engels en mijn ervaring. We hebben ook ff gekeken naar mijn dossier en samen hebben we nog ff een paar aanpassingen gedaan, zodat mijn kansen straks nog groter zijn om echt defenitief aangenomen te worden. De volgende dag (woensdag) heb ik mijn dossier aangepast en vervolgens naar Activity International toegestuurd. Daar werd die vervolgens goed gekeurd, dus nu begint het lange wachten todat eindelijk een camp director je mailt / belt. Ben in ieder geval blij dat mijn dossier eindelijk maar toch in, London en straks in de USA is aangekomen. Daar komt tie uiteindelijk in een database te staan voor camp directors te staan. Het enigste wat ik nu kan doen is wachten, wachten en nog eens wachten.

Hou jullie op de hoogte natuurlijk!

Liefs,

Dees

  • 23 Maart 2009 - 16:20

    Sandra:

    Zo wat een lang proces, afschuwelijk al dat wachten!!
    Naja stapje voor stapje kom jij er wel!! USA get ready for Dees!

  • 24 Maart 2009 - 06:54

    Peter En Oma:

    Gefeliciteerd!!!
    Nu maar hopen dat het een positieve reaktie wordt.Zal maar vast gaan inventariseren wat je allemaal mee moet nemen.
    Wekkertje,goed humeur,bruno,adressenboekje en natuurlijk de sjoelbak!!
    Het zal leuk zijn dat je ook nog wat van AMERIKA kunt zien als je daar bent.NEW YORK, LAS VEGAS en LOS ANGELES.Misschien moet je eens met mensen gaan praten die daar al geweest zijn.Natuurlijk ook wel met je opleiding goed bezig zijn en niet denken aan de vakantieperiode dat je naar AMERIKA gaat.
    Oh ja, kun je ophouden om met ff te schrijven
    daar wordt ik een beetje onpasselijk van.En natuurlijk komt ook weer het goede advies om de hoek kijken Niet doen wat wij ook niet zullen doen.Tot slot de groetjes uit het prachtige Twentse landschap LOAT GOAN!!!


  • 31 Maart 2009 - 17:46

    Marjolein:

    Spannend, spannend!! Vind het zo superleuk voor je, als ik had gekund zou ik langskomen, helaas...:( Dat laat mn portemonneetje niet toe! Ga genieten meid! Enjoy life! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 58634

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: