Druk, drukker, allerdrukst en gave ervaring - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Druk, drukker, allerdrukst en gave ervaring - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Druk, drukker, allerdrukst en gave ervaring

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

28 Juli 2008 | Zwitserland, Raron

Haloooooo,

Nog steeds goed daar in NL? Las in de krant dat daar eindelijk ook de zomer is begonnen, helemaal leuk!
Oke heb weer superveel meegemaakt de laatste tijd, dus hier komt ie weer.

Na onze vrij dagen vorige week maandag en dinsdag ochtend hebben we er een ontzettend drukke week opzitten. Echte chaos. De cheffin helemaal in de stress en dagen maken van 14 uur is al bijna gewoon aan het worden. Nog 2 weken en dan is het echt hoogseizoen afgelopen, dus dan komen we weer in stillere vaarwateren terecht. Kan niet wachten, want heb nog veels te weinig gezien van de omgeving en het is me hier toch moooi....ongelovelijk! Blijft nog steeds fasineren.

Gister (zondag) ochtend hebben we toch iets gaafs gedaan. Er is hier het hele weekend een vliegerfeest geweest en je kon met een vliegtuig een rondvlucht maken door de alpen of zelf een vliegtuig gaan besturen of parajumping. Claudia en ik hebben een rondvlucht genomen naar Zermatt en naar de Matterhorn. Jeetje.....wat is dat gaaf zeg! In zooon klein vliegtuigje en dan de lucht in. Voelde me helemaal high en kon de glimlach gewoon n iet meer van mijn gezicht afkrijgen. Fotooos zijn goed gelukt, dus die hebben jullie tegoed als ik weer terug ben in nederland. Maar goed.....wij opstijgen (wat net een achtbaan lijkt) en daarna een rondje gevlogen over Raron en onze camping om vervolgens naar Zermatt te vliegen. De piloot heeft ons onderweg allerlei dingen vertelt over de omgeving en de veel 4000ders dier er zijn. Je ziet echt een andere kant van zwitserland en voor 120 frank was het zekerzzz de moeite waard. Jammer alleen, dat het maar een half uurtje duurde. Maarre goed...een vliegtuig kan niet eeuwig in de lucht zijn. Helaas moesten we smiddags gewoon weer aan het werk.

Gisteravond (zondag) zijn mijn ouders aangekomen na een vermoeiende reis, tenminste wat ik heb gehoord. Die maken ook heel wat mee onderweg, maarrre goed das een verhaal opzich (en zekerzzz een grappige). Superrrr dat ze hier een paar daagjes op bezoek zijn. Ben weer helemaal op de hoogte van wat er de afgelopen maand is gebeurd in nederland en moet zeggen das best wel veel. Mooiste nieuws was nog wel het nieuws over de buren:D! Yippie!!!!!! Hahaha.
We gaan dinsdag effe met zijn allen een bezoek brengen aan zermatt, wanneer het weer het toelaat. Kijk er nu al naar uit.

Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Alleen jammer dat het zooo heel druk is. Maarre goed laatste week gaan we alles op een laag pitje zetten, zodat we weer fris er tegen aan kunnen op school die al 1 september weer begint.

Groetjes vanuit zwitserland van dees en de hele familie

Sunshine: Veel plezier in Noorwegen. Ga ervan genieten en hoop dat je dan weer helemaal uitgerust thuiskomt! Dan kunnen we er samen weer goed tegenaan op 1 september. Spreek je gauw weer. Wil natuurlijk alle verhalen horen.....hahah!

Rianne: Hoop ondanks je vakantie, dat het goed met je gaat. Heb een beetje van mijn ouders de verhalen gehoord en moet zeggen door mijn enthousiasme niet echt doorheb gehad hoe het nou echt met jou is. Bel je snel effe:D Praten we effe goed bij:D

Alle andere......nog een fijne vakantie!!!

• 29 Juli 2008 - 08:17

Meindert En Truus:

Hallo daar in Raron.
    Leuk je verhalen te hebben gelezen, je hebt het nogal naar je zin zo te lezen, geniet er maar van want straks moet je weer in de saaie schoolbanken groetjes vanuit Loppersum

• 29 Juli 2008 - 16:59

Annette:

He Dees, doe je de groetjes aan je ouders? Wij gaan zondag richting Zweden. Leuk zeg in z'on vliegtuigje boven de Matterhorn. Geniet er maar lekker van.
    Groetjes Annette
    Bertus en Lex.

• 29 Juli 2008 - 19:11

Still Shining :

Dankjewel Sandy!!! Noorwegen gaat superzz worden. Zal alvast een tipje van de sluier oplichten, whahahahha, we hebben afspraken met oa. verschillende banken en makelaars ;-) SPANNEND!!! Supers van dat vliegtuigje! Dat wil ik ook! Coolie dat je ouders en je broertje aan zijn gekomen! Maak er een mooie tijd van! Doe Abdoelah de groeten en natuurlijk alle lieve mensen in Zermatt. Dikke Kuschel voor jou!!!

• 01 Augustus 2008 - 09:45

Mieke Postma:

Hallo Desire,
    Leuk te lezen dat het zo goed gaat met jou. Wat gaaf zeg een rond vlucht te maken boven zwitserland werk en geniet nog maar even dan. Heb je met je ouders nog iets spannends gedaan?, of met je broer?.
    Groetjes Mieke.

• 01 Augustus 2008 - 11:53

De Buren:

hallo desire
    spannende dingen die je meemaakt geniet ervan.bedankt voor je kaartje. hier is alles goed. groetjes van ons.