3de week alweer.....tijd vliegt! - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu 3de week alweer.....tijd vliegt! - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

3de week alweer.....tijd vliegt!

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

17 Juli 2008 | Zwitserland, Raron

Hoiiiii iedereen,

Niet te geloven dat we alweer in de 3de week zitten. Tijd vliegt voorbij. Nog 6 weken en dan alweer richting Nederland (ook wel fijn opzichhhh...hahah)
Moet nu effe heel diep nadenken van wat ik de afgelopen week heb gedaan....oh jah weet het al weer.

Volgens mij was zaterdag het laatste bericht, dus zal vanaf daar effe vertellen. Zaterdag en zondag aan het werk geweest op de receptie en animatie. Zondag was de grote uittocht van gasten en vervolgens smiddags de grote intocht weer van gasten. Nadat we vorige week heel veel kinderen hadden bij de animatie, merken we dat we het deze week wel heel rustig hebben met de animatie. Meeste kinderen die nu op de camping zijn, zijn allemaal kinderen van de leeftijd 12 tm 20 (tot grote ergernis van claudia:p hahahah). Ik heb er totaal geen problemen mee, geef mij maar een ping pong, voetbal of volleybal toernooi te organizeren...helemaal superzzzz.

Dinsdag hebben we onze vrije dag gehad. Na lang uit geslapen te hebben (12 uur!!!!) hebben we besloten om maar effe vanuit raron de kabelbaan te pakken naar unterbach (dit is een plaatsje dat bij ons boven op de berg ligt). Eenmaal in unterbach hebben we nog een skilift hoger genomen naar ongeveer 2000 meter, om vervolgens daar een heerlijk drankje te drinken (wat overigens 4,30 frank kost!!!!!....gewoon niet normaal) Daarna 3 uur naar beneden gelopen weer terug naar het begin punt. Dit was dus effe ongelovelijk zwaar....echt niet normaal. Heb er nu nog spierpijn aan overgehouden. Je loopt natuurlijk naar beneden en moet jezelf de hele tijd tegen houden, tjah dan kun je het ook verwachten. Eenmaal beneden tegen half 7 hebben we de trein gepakt naar Visp, om daar bij een pizzeria een overheerlijke pizza te eten (heb beter gehad....maarre goed). Uiteindelijk waren we om 10 uur weer op de camping. Daarna maar het bed ingekropen, om de volgende dag om 8 uur weer op de receptie te zitten.

Woensdag was een hele bijzondere dag. Vacansoleil kwam namelijk een filmpje opnemen. Nou had ik de ochtend dienst op de receptie, dus zou daar om 9 uur gefilmt worden. Nou heb ik het niet zoo op camera's, dus was bijzonder zenuwachtig, wat natuurlijk helemaal niets voorstelde dat hele filmen. Maarre goed, hij ging eerst de receptie filmen en daarna mijn collega,s bij de animatie. Tegen 12 uur is die weer vertrokken. Hij had al 150 campings gefilmd in kroatie, oostenrijk, slovenie en zwitserland...en dit allemaal in een dikke week. De film komt er over 3 of 4 maanden op. Dus ben benieuwd. Zul je net zien dat ik er niet in voorkom....dan gaat er een dikke klacht richting vacansoleil hahahhaha:p.

Al met al weer een drukke week gehad. Zometeen weer de receptie draaien van 2 tot 6 uur en vanavond de minidisco weer met de kinderen.

Liefs vanuit zwitserland dees

Mam en pap: Tuurlijk kunnen jullie wel wat meenemen uit zwitserland. Uhmmmm het lijstje stuur ik nog wel effe naar julliie toe....hahah! De cd is trouwens ook aangekomen. Ze vinden hem helemaal geweldig. Dat worden leuke dansjes verzinnen voor in het zwembad.

Rianne: Neeeeeeeeeeeeeeee, ik heb geen vriend!!!!!!!!!!! Hahahhaha. De zwitserse jongens vallen niet tegen btw. Dus wie weet!!!:p


  • 17 Juli 2008 - 12:07

    De Buren:

    moi desire
    mooi wat je daar allemaal meemaakt, en ook nog op de film, pas maar op straks word je nog ontdekt, maar wel hard werken begrijp ik.
    maak er maar wat moois van en genieten van het landschap
    doeiiiiiiiii groetjes de buren

  • 18 Juli 2008 - 12:00

    Je Brother:

    gutentag desire,
    nog 1 week en dan kom ik die kant op ga ik misschien ook wel voor de grap 1 keer meedoen aan de animatieteam om jou te pesten, maar ik hoop dat je het daar leuk hebt en mij niet te veel misse he ik weet het wel :P

    aufwiedersehen

  • 19 Juli 2008 - 09:06

    Mieke Postma:

    Hoi Desire,

    Wat leuk om weer jou belevenissen van de af gelopen week te lezen.
    Je bent lekker actief en je geniet ook van je vrije tijd, ga zo door dan kun je later met veel plezier aan dit avontuur terug denken.
    Wat de jongens betreft , je hebt nog 6 weken tegaan. succes er mee.
    Groetjes Mieke.

  • 21 Juli 2008 - 15:47

    Tante Stien:

    Lieve Desire, even een klein berichtje van mij. Ik wou je zeggen dat je prachtige brieven kunt schrijven. Ik hoorde van je ouders dat je last hebt van je enkel. Nu dat komt wel heel ongelegen he. Hoe gaat het verder. Wat fijn he dat je ouders en Kevin komen, kun je eventjes bijpraten. Nu eindig ik Desire want mijn pols doet heel erg pijn. Ik wens je beterschap en dat het gauw weer beter is. Veel liefs van Tante Stien en Opa

    xxxxxxx daaag

  • 21 Juli 2008 - 18:10

    Sunshine:

    Haaai Sandy :-)

    Niet te hard werken is niet goed voor je ;-)
    Hahahah je hebt natuurlijk nog helemaal niet van onze plannen gehoord... weet je, ik vertel het je pas als ze rond zijn. En uhhh... Wij gaan op vakantie :-) 10 dagen naar Noorwegen!!! Chillie! En we gaan nog iets vet tofs doen, maar dat had ik je toch al verteld??? Dat kado dat ik voor Manuel zijn verjaardag heb? Met mij gaat het trouwens zo zo,,, voel me het ene moment beter dan het andere... Heb alleen nog zon 7 nachten slaap in te halen :-( Nou... weiter vertel ik je de volgende keer wel weer per email. En nog maals... hard werken is niet goed voor je!

    Rustig aan en geniet!

    Dikke knuff en veel liefs

  • 18 Augustus 2008 - 12:54

    C.la.grouw1@kpnplane:

    Hoi Desiree
    Ik zie je staan tussen wat info die ik over Zwitserland wilde opzoeken. We waren te gast in de week van 2 aug. Gezin met drie meisjes...misschien ben je ons allang weer vergeten(tent 10). Echt grappig om jou er ineens tussen te zien staan. Ik wens je nog hele fijne weken in Raron. En veel succes met alles wat je nog gaat doen. Ik heb nu al heimwee naar het alnd en bezig om z.s.m weer terug te kunnen maar goed....

    ciao Groeten van Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 58648

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: