2de week (hard) werken - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu 2de week (hard) werken - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

2de week (hard) werken

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

12 Juli 2008 | Zwitserland, Raron

Hoiii iedereen,

Hierbij effe een blog met de verhalen van afgelopen week.
Eigenlijks niet zo heel veel beleefd, maar goed zal proberen weer effen een leuk verhaaltje in elkaar te zetten.

Na natuurlijk helemaal kapot weer weer te zijn gekomen uit Milaan dinsdag en woensdag al weer om 9 uur op de receptie te zitten, was dit een bijzondere zware week. Vanaf deze week zijn we niet alleen de receptie aan het draaien, maar ook nog 3 maal daags een heel animatie programma. Moet zeggen dat valt niet mee. De kinderen zijn echt super enthousiast tijdens de activitieten en dat geeft mij ook veel energie en voldoening. We hebben op dit moment echt zoveel kinderen op de camping en die moeten natuurlijk allemaal aandacht. Ben echt verzot op 2 kleine meisjes, die 2 weken bij ons op de camping verblijven. Altijd vrolijk en altijd in voor een spelletje en een knuffel. Super gewoon. Vraagje mam: was ik vroeger ook zooo??? hahahaha. Denk dat ik het antwoord al weet:p. Maarre goed.....moet zeggen dat ik alweer toe ben aan mijn dagje heerlijke rust volgende week dinsdag met claudia. We hebben bedacht om het dan maar effe rustig aan te gaan doen en wanneer het weer het toelaat naar een supergroot zwembad in Brig te gaan om effe bij te komen van een zware week. Dit plan kan nog altijd veranderen. Heb al van gasten gehoord dat we echt een bezoek moeten brengen aan de Aletschgletjes, Zermatt en Saas Fee. Dus dat staat zekerzz allemaal nog in de planning. De gasten op de camping zijn ook allemaal heel nieuwsgierig hoe we aan de baan zijn gekomen hier op de camping en wat we allemaal doen in het leven. We krijgen van alle kanten complimenten op het animatieprogramma en das natuurlijk helemaal superzz. We zijn ook al uitgenodigd om bij iemand te komen eten (pannekoeken). Al met al gaat het tot nu toe nog superzzz.

We hebben alleen wat kleine probleempjes met onze cheffin, maar das uiteindelijk ook weer helemaal opgelost. Onze cheffin wil dat wij de tenten en mobilhomes gaan controleren. Dit gaan we natuurlijk absoluut niet doen, omdat wij zijn aangenomen voor de animatie en receptie en daar zekerzz al onze handen vol aan hebben. Anders ben ik bang dat ik niet uitgerust meer thuiskom en das natuurlijk ook niet de bedoeling hahaha. Dit was alleen maar 1 minpuntjes, maar het loopt weer lekker en we hebben met ze allen super veel lol en plezier. Vanavond gaat de vriend van een collega voor ons koken, dus makkelijker kun je het niet hebben. Heerlijk zo,n vriend die goed kan koken (hopelijk) haha. Moet ik ook maar is naar opzeok :p.

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte.

Groetjes vanuit zwitserland van Dees

Sunshine: Super dat het weer goed met je gaat. Was leuk om gister effe weer met je te telefoneren. Was weer ouderwets lol.

Pap en mam: De cd is nog niet aangekomen. Maar ik heb nog geduld. Het duurd hier namelijk eeuwen voordat hier iets is aangekomen.
Claudia haar cd,s hebben er ongeveer 2 weken over gedaan.

Tante Mieke: Bedankt voor je e-mail. Superleuk!! Mooi dat het ook goed gaat in de winkel en wat leuk dat kit en stephan een paar daagjes er tussen uit gaan. Veel plezier!

Oom peter: Veel plezier in Normandie volgende week. Je gaat natuurlijk alle D-day stranden af.

• 13 Juli 2008 - 16:52

Rianne:

hey animator

hoe wordt het nu? hier goed zit lekker op de camping. maar euh wat lees ik nu heb je een vriend!!!tof stel even voor ben benieuwd. stuur via de mail nog wel even een langere mail als ik tijd heb.

• 13 Juli 2008 - 17:22

Mam :

natuurlijk was je vroeger ook zo!!!
    we hebben de vignetten (2 voor auto en caravan) al binnen dus nog maar twee weekjes en dan zijn we er hopelijk. Hier is het wel regenachtig....jammer maar als het over twee weken maar mooi weer is. Blijf het werk en de mensen (waaronder de eigenaresse) leuk vinden hoor! Groetjes aan je collega's. Kan je ook foto's niet meesturen met je berichtjes??? Moeten we ook nog spullen (eten) voor je meenemen?
    Tot horens....

xxx mam en pap en kevin

Oh ja Tante Stien en Opa vinden je brieven ook erg leuk om te lezen!

• 15 Juli 2008 - 15:05

Mieke Postma:

Hoi desire,

Fijn te lezen dat het zo goed met jou gaat, goed dat je voor je zelf op komt anders wordt er misbriuk van je gemaakt.
    Zorg er wel voor dat je voor het fam. weekend nog wat energie over hebt.
    Je plannen voor je vrijedagen zien er veel belovend uit dus schrijf maar weer een leuk krabbeltje. Groetjes Mieke