Eerste week in beautiful schweiz - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Eerste week in beautiful schweiz - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Eerste week in beautiful schweiz

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

05 Juli 2008 | Zwitserland, Raron

Hallooooo leute,

Wie geht es? Mit mir ganz gut! Mededeling heb net mijn eerste woord Walliser geleerd let op 'Giesjeegosljee' (hahaha). Nou zijn jullie natuurlijk beniewd naar de betekenis. nouuuuu....oke het betekend de plank in de keuken (je hoeft me niet te vragen waarom ik dat woord heb geleerd, maar goed het is nou eenmaal zooo)hahah!

Niet te geloven dat de 1ste week er al weer opzit. Het gaat echt ongelovelijk snel. Morgen komt het laatste meisje van vacansoleil, Lotte en dan is het hele team compleet. Ontzettend drukke week achter de rug. Ben al helemaal kapot...haha!

Om een goed overzicht te krijgen wat er allemaal is gebeurd de laatste week heb ik effe een lijst met wist je datjes opgesteld met claudia;
WIST JE DAT;
* Als je op een woensdagavond lekker uit eten denkt te gaan in Raron, dat vooral niet moet gaan doen, omdat alles dan is gesloten en 2 dozen (;p) daar dus wel liepen en toen tegen 10 uur nog niets gevonden had en toen maar brood zijn gaan eten.
* Dat als je je verslaapt (claudia!!!), je word gewekt door Frau Julen waar je dan als cadaue een reiswekker van krijgt (haha...je hebt weer is gelijk oom peter)
* Ik heb ook bijna heb gepresteerd om me vanochtend te verslapen, wat gelukkig niet is gebeurd.
* Dat je als je hier de deur van de caravan dicht doet, het vanzelf op je afkomt.
* Dat als je moe bent, de gekste dingen gaat doen.
* Ik bijna de hele week al rondloop met een dik oog, omdat een mug dacht van laat ik haar daar is goed prikken.
* Ik eerst helemaal naar Visp ga met de trein om te internetten, terwijl dat ook gewoon 300 meter verderop kan op de andere camping van vacasoleil 'Santa Monica'
* Dat het gewoon goed bevalt en dan ik nog steeds niet snap van dat Walliser.
Maaaaaaaaaaarrrrrrr.....tot slot van elke seconde geniet!

Het was een spannende maar ontzettend leuke week. HEb minder leuke dingen en leuke dingen meegemaakt. Maarre goed die heb je altijd. Heb al naar het ziekenhuis in Visp moeten bellen, omdat een jochie is gevallen op de trampoline en daarbij zijn hele elleboog heeft verbrijzeld. Dus dat was wat minder. Maarre je word wel heel erg gewaardeerd. Gisteren voor het eerst met de kinderen gewerkt. We hebben geknutseld, spelletjes gedaan en als afsluiting een minidisco. Echt helemaal superzzz....je krijgt echt energie van die kinderen ook al ben je s avonds echt helemaal kapot. Maarre goed daar kies je voor.

Ik hoop dat jullie weer helemaal op de hoogte zijn. Maandag en dinsdag 2 dagen vrij, dus dat word effe goed de omgeving verkennen.

Groetjes en een dikke knuffel uit zwitserland van Dees

Ps: Mam dankje dat je de cd's hebt opgestuurd!!!! Kunnen we gaan splish splashen!

  • 05 Juli 2008 - 18:44

    Sonnenschein:

    Guten Abend Frau Desire!!!
    Ich vermisse dir schon ganz arg! Aber es freut mir dass es dir spass macht! :-) Cool man!
    Ik had vet vaak aan je gedacht maar was je site ff vergeten hahahah dom dom. Thankxxx voor je sms! Echt ben zo blij voor je dat je het naar je zin hebt en geniet!!!! Ga zo door zou ik zeggen ;-) hahahah!
    Dikke knuffel!

  • 05 Juli 2008 - 19:48

    Rianne:

    Hallo dees,
    ich habe gesien das du viel spass machst, das is ganze gut. ich freue mich über de zuruch reis. aber ik habe eine wunderschone tag gehad in Barcelona. voral mit Anton Gaudi(haha) du kriegst de grusse von meine muther und father. und auch meine bruder.
    eine grusse von Spannien

    Rianne

  • 06 Juli 2008 - 14:38

    De Buren:

    hoi Desire

    lees net je berichtje uber der schweiz klinkt allemaal heel goed houwen zo veel plezier verder groetjes van ons.

  • 07 Juli 2008 - 10:24

    Oom Peter En Oma:

    Hallo Desire,

    Hier een berichtje uit het prachtige Twentse land.
    We vinden het goed dat je het naar je zin hebt in Zwitserland.
    Zijn er ook al mooie Zwitserse jongens gesignaleerd?

    Hoe gaat het met Bruno?
    kan die al een beetje wennen aan het klimaat.
    want volgens mij is het prachtig weer bij jullie.

    Oma gaat ook weer op vakantie (ja weer!!)
    in de maand november gaat ze naar het Zillertal in Oostenrijk.
    5 dagen de herfst opsnuiven.

    Vindt dit prachtig voor haar.

    Het eten en drinken en onderdak goed geregeld.
    Mooi want je moet nog een hele tijd.
    maar die gaat wel snel voorbij.
    Mijn vakantie begint volgende week.
    33 mensen gaan mee naar Frankrijk.
    Hoop op goed weer.
    Ik ga in de voetsporen van EISENHOWER!!

    Je hebt leuke collega;s
    lees ik fijn voor jouw.
    Al wat van de omgeving gezien en ondernomen.

    Is de camping al een beetje volgelopen met allerlei mensen uit verschillende windstreken?

    Hoe gaat het met de receptie? nog steeds op de ouwerwedse manier.
    JA dat hoort er allemaal bij.
    TOT slot.
    Het gaat je goed en doe Bruno de beregroeten
    en misschien nog tot de volgende keer.

    Namens Oma en Mij

    LOAT GOAN!!!


  • 07 Juli 2008 - 18:13

    Mam En Pap:

    hoe was je "werk" in milaan? Werk???? Hoezo werk????
    Goed uitkijken dat je oog goed heeld. Voorzichtig met de kinderen, geen gevaalijke spelletjes bedenken hoor!
    Verder wordt er hier naar uitgekeken dat het voor ons eindelijk vakantie wordt en wij ook op pad kunnen gaan.

    De berichtjes van jou worden met veel interesse gelezen. Nou tot horens en blijf het zo leuk vinden daar in Zwitserland.

    xxxxxx mam en pap

  • 08 Juli 2008 - 08:18

    Rianne:

    hierbei meine letste bericht aus spannien.
    heute abend gehe ich wiederzuruck. ik ben blij dat ik weet terug kan, heb het helemaal gehad. straks nog 1week recreatie werk doe om nog wat van mijn vakantie te maken haha. ik ben blij dat het goed gaat. hoe is het met je oog? maar euhh.... waar blijven die mooie foto´s van zwitserese jongens??????. dat schiet ook niet echt op met jou hé!!! viele (letste) grusse aus spannien.

    Rianne

  • 08 Juli 2008 - 12:14

    Ingrid:

    Heey Dees, wat leuk om te lezen dat je het daar gezellig hebt in het mooie zwitserland.
    Je beleefd wel heel wat, maar wel een hele leuke ervaring natuurlijk. En al leuke jongens ontmoet??? of ben je daar veelste druk voor met al die kids !!

    Ik wens je in ieder geval heel veel plezier toe en werkse natuurlijk !! ik ga dinsdag lekker op vakantie naar hongarije hahaha

    xxx Inga en Koen


  • 09 Juli 2008 - 10:30

    Miekeposma@home.nl:

    Hoi desire,
    Wat een leuke pagina heb jij. Leuk om te lezen dat het goed met je gaat.Die wekker zal je nog goed van pas komen de komende tijd. Het zal nu wel druk zijn bij jullie ,vakantie is wel top daar bij jou in de omgeving .Stephan en Brigitte vertrekken vrijdag naar Londen iets heel anders maar zij hebben er erg veel zin in. Hou je taai daar in de zwitserse bergen .Groetjes Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 58646

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: