Aankomst en 1ste paar dagen - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Aankomst en 1ste paar dagen - Reisverslag uit Raron, Zwitserland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Aankomst en 1ste paar dagen

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

01 Juli 2008 | Zwitserland, Raron

Hallooo,

Hier een 1ste bericht uit het werkelijk prachtige zwitserland. Als je elke ochtend zo wakker word, dat is helemaal geweldig.

Oke....als eerste maar de vliegreis van amsterdam naar Geneve. Vliegtuig is op tijd vertrokken en we kwamen zelfs wat eerder aan in Geneve. Daarna de trein genomen naar Visp (wat ontzettend duur is). In Visp aangekomen ben ik opgehaald door de eigenaaresse van de camping frau Julen. Vriendelijke vrouw die graag voor je klaarstaat. Zij heeft mij naar de camping gebracht waar ik de komende 2 maanden ga verblijven.

Ik was als 1ste op de camping aanwezig van Vacansoleil. Nou prima....had ik tenminste de 1ste keuye uit bedden en caravan. En dat is natuurlijk een 6 persoons caravan met 2 persoons bed, waar ik in slaap. Echt helemaal superzzzz en slaapt ook nog lekker. Einde van de middag kwam nog een meisje van Vacansoleil aan, Claudia. Heel spontaan en vrolijk meisje en met maar haar ga ik het ook wel prima redden deze 2 maanden.

Zaterdag voor het eerst gewerkt achter de receptie. HEt is echt heel anders dan ik gewend ben. Ten eerste...we gaan weer helemaal terug in de tijd, want er is geen computer (met internet), tv of radio. Je moet echt alles handmatig doen. Maar das natuurlijk geen probleem (ben ik namelijk zo goed in). Frau Julen heeft me alles uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat met reserveringen en de kiosk. Het was niet zo heel moeilijk en vandaag ook al een ochtend alleen gedraaid achter de receptie (whaaa eng).

We hebben op het park zo n leuke technische dienst. HEt zijn echte wallische mannen die bijna niet te verstaan zijn, maar daar kan je zo goed mee lachen. Geweldig. Zowiezo is dat walliser niet te verstaan. Mijn duits gaat ook al met sprongen vooruit. Ga al denken in het duits en kan al bijna geen engels meer (weird). Maarre goed dat komt allemaal straks wel weer.

Voor de rest zijn Claudia en ik misschien van plan om volgende week maandag en dinsdag naar Milano te gaan en daar dan 1 nacht te overnachten. Kijk er nu al naar uit.

Tjah.... om af te sluiten. Ik heb het naar mijn zin hier. Volgende week beginnen we met het animatie programma en zondag komt het laaste meisje van Vacansoleil.

Bedankt voor alle leuke berichtjes. Leuk dat iedereen alles een beetje volgt. Tot horens.

Lieve en dikke knuffel van Dees

ps. Oma zal er aan denken om niet te lang te douchen...Haha.

  • 01 Juli 2008 - 16:10

    Thea:

    je was toch nar zwitzerland gegaan om te werken. Als ik dit zo lees dan is het meer vakanie vieren ..... haha
    Toch fijn dat je het daar zo goed bevalt.

    xxx mam

  • 02 Juli 2008 - 14:59

    Rianne:

    hey maak je nog eens foto´s haha!!!!! top dat het leuk gaat tot nu toe. het is nog steeds 32 graden heerlijk.

  • 02 Juli 2008 - 17:56

    Arianne:

    Hee Dees!

    Klinkt goed allemaal! Beter dat je het zo naar je zin hebt...Hoop dat je een hoop avonturen gaat beleven! Heb je die caravan helemaal voor jezelf???!! (of begrijp ik dat nou verkeerd??) Hier alles flex! Beetje aan het werk en vrijdag naar Egypt! Whoeehoeee!! Ben trouwens wel jaloers op jouw duits straks hoorrrr...tsss...jij hoeft geen modules meer te volgen..

    Nou ENJOY!!!!

    xx Ar

  • 05 Juli 2008 - 09:11

    Thea:

    wij hebben de cd per post naar je toe gestuurd. je krijgt hem waarschijnlijk woensdag of donderdag.

    xxx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 58628

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: