Nog 2 maanden......en dan is het zover - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Nog 2 maanden......en dan is het zover - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Nog 2 maanden......en dan is het zover

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

30 April 2008 | Nederland, Delfzijl

Hoiiii,

Nog 2 maanden en dan is het eindelijk zover....vertrek naar zwitserland om daar (hard) aan het werk te gaan. De laatste module is begonnen, dus het gaat er nu toch echt aankomen. Ticket is geboekt en de meeste voorbereidingen zijn nu achter de rug. 30 juni t/m 1 juli nog een animatietrainingsweekend van vacansoleil en dan ben ik er definitief klaar voor.

Hieronder vind je de vliegtijden van mijn vluchten met Easyjet:
AMS - GVA (27 juni): 08:25 - 09:55
GVA - AMS (29 aug) : 14:30 - 16:05

Ook al ge-maild met de camping en moet zeggen dat de eigenaren van de camping enorm vriendelijk zijn. Het word nu aftellen met de dagen.....nog 58 dagen!

• 21 Juni 2008 - 13:31

Jitske:

Heee,

Leuk een weblog. Heb er zelf ook eentje voor al mijn avonturen, haha. Heb me ingeschreven, dus ben erg benieuwd naar je verhalen vanuit Zwitserland. Waar in Zwitserland zit je??
    Ik hoop dat je mijn email nog leest voor morgen en dat ik morgen de kamer kan komen bekijken. Zou super zijn!!!

Jitske.