Animatie trainingsweekend achter de rug! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Animatie trainingsweekend achter de rug! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Animatie trainingsweekend achter de rug!

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

03 Juni 2008 | Nederland, Delfzijl

Afgelopen weekend het animatie trainingsweekend gehad van vacansoleil. Enorm leuk en gezellig weekend gehad, waarbij ik ook veel geleerd hebt over hoe je nu echt met kinderen moet omgaan. Bij kinderen kan het niet gek genoeg. We hebben verschillende activiteiten gedaan gedurende het weekend. Ieder groepje kreeg een activiteit die je moest voorbereiden. Ik moest de minidisco doen samen met een andere meid. Moet zeggen dat het een groot succses was. Daarnaast moest je ook een stukje meeleeftheater spelen. Wat is dat leuk zeg! Heb me echt kostelijk vermaakt. Je leert toch een heel andere kant van jezelf kennen.

Het begint allemaal nu wel te kriebelen. Nog geen 4 weken en dan zit ik in Zwitserland. Kijk er enorm naar uit, alleen heb eerst nog een paar weekjes school te gaan. Maar goed die weken zijn zo voorbij en hoop dat ik mijn propedeuse tegen die tijd in mijn zak heb. En dan op naar het 2de jaar.

Volgend bericht zal vanuit zwitserland zijn. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Liefs Dees