Aangenomen vacansoleil - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Aangenomen vacansoleil - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Aangenomen vacansoleil

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

25 Februari 2008 | Nederland, Delfzijl

Hoi,

Eindelijk maar toch het verlossende telefoontje gekregen van vacansoleil. Ik ga voor 2 maanden naar zwitserland van 1 juli t/m 31 augustus. De camping heet simplon blick en daar ga ik aan het werk als hoofzakelijk receptioniste en af en toe ook nog meehelpen bij de kiosk. Wanneer de nood echt hoog is ga ik ook nog aan de slag met de kids. Kijk er nu al enorm naar uit!

Ik hou jullie op de hoogte van vorderingen.

• 05 Maart 2008 - 11:26

Aletta:

Hoi, heb me net aangemeld voor een email als je weer wat nieuws hebt beleefd. Ben wel benieuwd hoe je het daar hebt. Wens je in ieder geval heel veel plezier daar en heel veel succes. Maar we zullen je eerst nog wel zien als je bij ons op het park bent.
    kusjes Aletta

• 20 April 2008 - 12:50

Marcella:

Hee Dees,
    Ik ga zeker je avonturen beleven daar hoor! 't wordt vast helemaal super!
    1 tip: zeg wel Schnitzel ( spreek uit als : Schnietzel) anders hebben ze geen idee wat jij nu bedoelt ;)
    Xxx Mars

• 28 Juni 2008 - 11:03

Oom Peter:

Ben je samen met bruno goed aangekomen..? Ik hoop dat je veel plezier en ervaring opdoet en goed je best dan komt de rest vanzelf. Veel plezier voor de komende tijd en niet te laat naar bed. Ohwja oma zegt ook niet te lang onder de douche. (hint)

Loat goan en tot de volgende keer