Aangenomen vacansoleil - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Aangenomen vacansoleil - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Aangenomen vacansoleil

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

25 Februari 2008 | Nederland, Delfzijl

Hoi,

Eindelijk maar toch het verlossende telefoontje gekregen van vacansoleil. Ik ga voor 2 maanden naar zwitserland van 1 juli t/m 31 augustus. De camping heet simplon blick en daar ga ik aan het werk als hoofzakelijk receptioniste en af en toe ook nog meehelpen bij de kiosk. Wanneer de nood echt hoog is ga ik ook nog aan de slag met de kids. Kijk er nu al enorm naar uit!

Ik hou jullie op de hoogte van vorderingen.

  • 05 Maart 2008 - 11:26

    Aletta:

    Hoi, heb me net aangemeld voor een email als je weer wat nieuws hebt beleefd. Ben wel benieuwd hoe je het daar hebt. Wens je in ieder geval heel veel plezier daar en heel veel succes. Maar we zullen je eerst nog wel zien als je bij ons op het park bent.
    kusjes Aletta

  • 20 April 2008 - 12:50

    Marcella:

    Hee Dees,
    Ik ga zeker je avonturen beleven daar hoor! 't wordt vast helemaal super!
    1 tip: zeg wel Schnitzel ( spreek uit als : Schnietzel) anders hebben ze geen idee wat jij nu bedoelt ;)
    Xxx Mars

  • 28 Juni 2008 - 11:03

    Oom Peter:

    Ben je samen met bruno goed aangekomen..? Ik hoop dat je veel plezier en ervaring opdoet en goed je best dan komt de rest vanzelf. Veel plezier voor de komende tijd en niet te laat naar bed. Ohwja oma zegt ook niet te lang onder de douche. (hint)

    Loat goan en tot de volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 58633

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: