Adres gegevens Avoriaz - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Adres gegevens Avoriaz - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Adres gegevens Avoriaz

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

15 December 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!

Hoe is het daar in NL? Hier maar weer even een kort berichtje vanuit Viva la France. Want ik krijg meerdere berichtjes dat mensen toch wel heel nieuwsgierig zijn naar mijn adres :D.

Hier is tie dan:
RESIDENCE ANTARES
BIZZTRAVEL t.a.v. Desire Dijkhuizen Room 404
Avoriaz 1800
74110 Morzine
France

Frans nummer: 0033 770170522

Voor de rest gaat alles hier nog helemaal prima. Na een druk en zonnig weekend is het hier nu weer begonnen met sneeuwen en zo gaat het nu zo ongeveer de hele week door. Morgen gaat het hier nog erger worden en word het skigebied zelfs gesloten, dus dat word voor mij een rustig dagje. Druk bezig met de voorbereidingen voor de 1ste gasten, zoals contacten leggen, afspraken af gaan, excursies regelen, welkomst info maken d.m.v. een map, bord en welkomst informatie en uiteraard ook contacten opdoen in de kroegen 's avonds. Dinsdag was de inkoop manager hier, waar ik nog even een paar dingetjes mee heb doorgesproken en 's avonds nog even gezellig de kroeg in geweest. Ik kan niet anders zeggen dat het werk echt super is. Zo leuk om met verschilende contacten op te doen en te zorgen dat jij net de beste deal hebt met een bepaalde organisatie. Beetje rivaliteit hierro. Wel grappig! Er zijn hier namelijk ook reisleidster uit Denemarken en Engeland. Het is nu alleen nog wachten tot zaterdag en dan hebben we ook de eerste Nederlanders hier.

Ik zeg vanuit een sneeuwrijk Avoriaz tot de volgende keer!

Twitter: @bizzavoriaz

Veel liefs,
Dees

• 15 December 2011 - 19:35

Mam En Pap:

Dus zo te horen vermaak je je nog prima daar!
    Heb je voor ons ook al een leuk plekje ontdekt?

Groetjes

• 15 December 2011 - 21:48

Mayo:

Hey meis!

Zoals ik niet anders had verwacht redt jij je alweer prima! Goed om je organisatorische vaardigheden nog verder te ontwikkelen! :P Veel plezier!xxx

• 16 December 2011 - 18:45

Marlies:

Hoi Dees,

zo te lezen gaat het goed met je Frans (heb al wel een paar woorden gelezen)!pas maar op straks weet je niet meer hoe je iets in het Nederlands moet zeggen.
    Succes en maak er wat moois van.

Aurevoir en de groetjes vanuit Delfzijl

• 14 Januari 2012 - 09:24

J.dullaard@hetnet.nl:

hoi desiree leuk voor jou daar !! het sneeuwt lekker skieen groetjes van jolanda mira jaco