Kerstgroet vanuit Avoriaz - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Kerstgroet vanuit Avoriaz - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Kerstgroet vanuit Avoriaz

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

23 December 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!

Hier na een enorm drukke week weer even tijd voor een berichtje op mijn site. Deze week is vooral een week geweest waarbij ik mijn 1ste gasten heb gehad, de nodige problemen alweer heb moeten oplossen en bezig ben geweest met de voorbereidingen van “wat het kantoor toch altijd maar weer” de eerste ECHTE aankomst noemt van het seizoen. Moet ik me zorgen gaan maken? Haha! Na een week van zeker wel 50 a 60 uur te hebben gewerkt, kan ik nu toch echt zeggen dat ik er klaar voor ben. Zonet nog alles bij langs gegaan met de vragen aan mezelf “wat is het belangrijkste?”, “wat moet ik niet vergeten” en “hoe moet de vakantie verlopen?” . Voor mezelf een lijstje gemaakt en afgevinkt, dus als er morgen iets fout gaat dan weet ik het echt niet hoe dat kan. Moet eerlijk toegeven dat het toch wel een spannend is, bedoel jij bent op dit moment verantwoordelijke en zou niets liever willen dat alles morgen heel goed gaat. Uiteraard heb ik wel vertrouwen in mezelf en zal er morgen snel weer een facebook berichtje volgen met dat alles is goed gegaan. Zonet de buschauffeurs gesproken die onderweg zijn en die rijden op dit moment nog prima op tijd :D! Dat betekent op dit moment dat morgen om 8:30 uur mijn bus hier zal aankomen met mijn busgasten en de rest van de dag mijn eigen vervoer gasten. Helemaal TOP!! Ik heb er zin in!! :D

Gisteravond, vandaag en vanavond de verjaardag van een con-collega gevierd Marloes, die alweer haar 22ste verjaardag viert midden op een berg wat zei toch maar weer het einde van de wereld vind….haha! Gisteravond op stap geweest in Shooters en the place, waarna ik weer om 2:30 uur netjes in mijn nest lag. Alles sluit hier om 2:00 uur, dus langer hadden we ook niet kunnen doorgaan. Vanmiddag nog even genoten van een drankje op een terrasje in het zonnetje en vanavond even gezellig uit eten geweest in the Wild Horse. Ik moet zeggen dat de mensen echt super zijn :D! Shooters kan echt gezien worden als de ENGELSE kroeg met super gezellige engelsen en the Place als de Deense kroeg van Avoriaz, die ook super gezellig is. Afgelopen week zijn hier 300 engelsen geweest die echt helemaal uit hun dak zijn gegaan. Goh…wat kunnen die toch feesten…..haha! Hilarisch!! Maar de kroegen hier zeggen toch dat de beste gasten de Nederlanders zijn en vragen me ook heel vaak wanneer en hoeveel Nederlanders er komen. Voor de rest zijn de accommodaties met zijn / haar receptionistes ook helemaal top. Af en toe een lolletje zit er wel in en ik als iemand die van lachen houdt, vind dat toch wel heel leuk. Het gaat gelukkig niet allemaal om werk, zeg ik altijd!! :D

Al met al vermaak ik me hier goed!! Het is ongelofelijk wat ik het afgelopen jaar heb mogen meemaken en zal daar de komende tijd nog wel even goed stil bij gaan staan. Vandaag nog een berichtje gehad vanuit Nieuw – Zeeland van mijn host familie, waarbij ik toch weer dacht van “oh jah is ook zo – vorig jaar zat ik daar nog en stond ik op een strand het Nieuwe Jaar in te luiden” . We zullen zien wat komend jaar gaat brengen. Het zal vast wel weer een super jaar gaan worden!! Altijd blijven lachen, dan kom je er wel in het leven.

Ik zeg vanuit Frankrijk op dit moment:

HELE FIJNE FEESTDAGEN EN EEN FANTASTISCH 2012!!!!

With love,
Desire

  • 25 December 2011 - 10:12

    Oom Peter En Oma:

    Bonjour oftewel Oet morgen

    Ben nu vanuit jouw bekend Delfzijl dit berichtje aan het schrijven.Hoezo 50 tot 60 uren aan het werk poe poe nu moet je echt eens aan het werk en te zien aan de foto's is dat een straf in het dorpje waar je nu aan het vertieren bent.Ik wil dat ook!!!! Heb nog geen foto's gezien van historische aard een standbeeld van mijn grote vriend of een veldslag die geweest is.ook zie ik ook nog geen winkeltje met neonletters waarop staat "sou..."
    toch jammer!!hahahaha fijn dat je het naar je zin hebt en zo te zien sneeuw genoeg!!ik wens jouw en je collega's fijne feestdagen en hopelijk een reislustig nieuwjaar!!! oh ja wat geeft de pot met de kerst! een pingmaaltijd of iets met de franse slag!! hahaahahaha tot ziens en we horen van elkaar

    Groetjes en zoals ze hier zeggen
    Loat goan!!

  • 25 December 2011 - 11:01

    Mams En Paps:


    Allereerst "Joyeux Noël".

    Ja wij spreken ondertussen ook al een beetje over de grens! Wij (Pap en Mam en de wijze uit het Oosten) zitten hier te wachten op ons Kerstdiner. Oma zit in Apeldoorn en Kevin en Marie in Zuidbroek en jij La France. Oom Peter wil ook nog graag weten hoeveel van die "magasins de la toerisme" er zijn. Heb je al veel skikilometers gemaakt? Graag willen we ook nog meer fot's zien.

    Groetjes


  • 25 December 2011 - 12:08

    Ingrid:

    Heey Dees,

    Fijn om te lezen dat je het daar naar je zin hebt. Drukke dagen dus, maar dat kan jij wel aan!! Dat kan niet mis gaan volgens mij. Gezellig op stap is wel fijn na zulke drukke dagen, even tijd om te feesten. Ik wens je prettige kerstdagen en een gelukkig, gezond en super 2012!!!!! xxx Inga & familie

  • 31 December 2011 - 08:04

    Hoi Dees,:

    Je hebt het goed naar je zin zo te lezen maar dat kan ook haast niet anders. Wie wil dat nu niet lekker op de skies met de feestdagen! (en dan natuurlijk het leukste de apres-ski)
    Wij wensen jou een hele mooie jaarwisseling en een goed, gezond en werkzaam 2012!!!!!

    Derk & Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

3 maanden in Avoriaz

14 Januari 2012

Zon, Zon en nog meer Zon

05 Januari 2012

2012 in Avoriaz

23 December 2011

Kerstgroet vanuit Avoriaz

15 December 2011

Adres gegevens Avoriaz
Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 58642

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: