2012 in Avoriaz - Reisverslag uit Avoriaz, Frankrijk van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu 2012 in Avoriaz - Reisverslag uit Avoriaz, Frankrijk van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

2012 in Avoriaz

Door: Désiré

Blijf op de hoogte en volg Désiré

05 Januari 2012 | Frankrijk, Avoriaz

Bonjour,

Hierbij weer even een berichtje vanuit het winter wonderland van Avoriaz, Franrkijk. Kerst en Oud & Nieuw zijn weer eens voor de verandering super druk geweest, dus vandaag een verlate update van de afgelopen weken. De afgelopen weken stonden in het teken van mijn eerste aankomsten, eerste klachtenregens, maar uiteraard ook weer genoeg gezellige dingen in het leven. Ik zou ik niet zijn als ik er af en toe ook is goed van neem. Maar zal eerlijk toegeven het is leuk werk, maar heeft ook zo zijn keerzijde.

24 December had ik weer mijn aankomsten over de kerstperiode. Aangezien de gasten zouden aankomen op deze dag en weer zouden vertrekken met Oud & Nieuw, was dit met de busgasten een peace of cookie. Super toffe en leuke mensen en tijdens deze week ook bijna geen klacht of problemen gehad. Daarin tegen ben ik deze week wel enorm druk geweest met de voorbereidingen van de gasten die zouden aankomen met Oud & Nieuw. Het was af en toe een race tegen de klok, maar gelukkig zijn al mijn gasten goed aangekomen en is op Oudjaarsdag de bus weer op tijd vertrokken met de gasten die Oud & Nieuw in de bus zouden door brengen. Toch leuk om te zien dat je werk word gewaardeerd als je zoon bus vol (haha niet) ziet weggaan met enthousiast zwaaiende gasten. En daarbij ben ik zo blij dat het eindelijk heeft mogen gebeuren, ik heb mijn welkomst praatje mogen doen in de bus. Geweldig!! Hier komt ie: Namens mij zelf en Bizztravel heet ik u van harte welkom in het schitterende skigebied van Les Portes du Soleil. Ik hoop dat u een goede reis hebt gehad en klaar ben om samen met ons te gaan genieten van een leuke en gezellig vakantie. En daarna uiteraard nog een paar algemene praatjes. Al in al dus een hele ervaring. Na 2 weken drukte van belang, is de rust eindelijk weder gekeerd en zal er geen geheim van maken dat ik daar echt superrrr blij mee ben. Ik heb weer even tijd om alles op een rijtje te zetten en echt goede voorbereidingen te treffen voor de volgende gasten en de waslijst te gaan uitvoeren wat ik van kantoor heb mee gekregen ;)

Afgelopen maandag heb ik mijn 1ste
kroegentocht van het seizoen gehad, wat echt super leuk was. We zijn om 20:30 uur begonnen in de Chapka Bar en tegen 02:00 uur liepen we onze laatste kroeg uit na een gezellige avond. Daarnaast ben ik uiteraard af en toe ook nog wel te vinden op de piste en kan zeggen dat ik van de week eindelijk naar Zwitserland ben geskied. Wat echt adembenemend is!! :D Zo mooi en wat een mooie uitzichten over de Zwitserse / Franse Alpen. Verder heb ik ook nog op het terrasje gezeten in de zon, geschaatst op de lokale schaatsbaan, Shooters weer ingeweest (onze lokale kroeg) en sinds gisteren kan ik ook rodelen toevoegen aan mijn lijstje. Al in al vermaak ik me dus prima.

Dit was hem weer vanuit Avoriaz. Ik hoop dat het met jullie allemaal enorm goed gaat, aangezien ik veel verhalen lees over verschillende stormen die Nederland nu teistert. Ik kijk in ieder geval uit naar de komst van mijn ouders. De tijd vliegt hier voorbij! Oh jah….de jaarwisseling was hier ook leuk. Wel anders dan in Nederland, maar wel gezellig in de lokale kroeg. Maar omdat ik de volgende ochtend weer vroeg moest beginnen is het helaas niet zoon lang avondje geworden. Ook ben ik begonnen met kijken wat ik precies wil nadat ik terug ben in Nederland. Vastigheid zou toch wel helemaal top zijn ;)! Maar daar heb ik nog een paar maandjes voor.

Veel liefs vanuit Avoriaz.

Dees

  • 05 Januari 2012 - 13:03

    Oom Peter En Oma:

    Bonjour,

    Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt.Genoeg sneeuw gevallen lijkt mij zo als ik de weerberichten volg.Komen er nog steeds genoeg vakantiegangers?heb je het al voor je ouders in orde kunnen maken zou prachtig zijn dan kun je ze de weg wijzen.hier is nog geen winter te bekennen alleen maar storm en veel water het noorden loopt bijna onder
    goed je best blijven doen en zo te horen kun je 's avons licht geven van al dat alcohol wat je drinkt!! wat is het favoriete drankje? gelukkig geen ongelukken en heb je jouw kasboek nog in evenwicht? groetjes en doe de groeten aan jouw gasten

    DOEI!!!!

  • 05 Januari 2012 - 15:30

    Mayo:

    Hey!

    Moest lachen om je praatje in de bus, moet dan denken aan het boarding praatje bij KLM wat ik deed! Zie je al helemaal staan, haha... ;) Wanneer komen je ouders trouwens? Ik denk dat het voor mij niets meer wordt.... :( Maar geniet zo ook mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Avoriaz

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

3 maanden in Avoriaz

14 Januari 2012

Zon, Zon en nog meer Zon

05 Januari 2012

2012 in Avoriaz

23 December 2011

Kerstgroet vanuit Avoriaz

15 December 2011

Adres gegevens Avoriaz
Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 58649

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: