Start van een nieuw avontuur als junior beheerder - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Start van een nieuw avontuur als junior beheerder - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Start van een nieuw avontuur als junior beheerder

Blijf op de hoogte en volg Désiré

22 Juni 2013 | Nederland, Delfzijl

Hoi,

Hier is de blog weer na een afwezigheid van 1,5 jaar met dit keer een nieuw avontuur in een nieuw land namelijk "Slovenië". Ook deze keer zal ik jullie weer op de hoogte gaan houden van mijn avonturen. Ik heb er weer ongelofelijk veel zin. Even weer genieten van het leven, hard werken en iets doen waar ik goed in ben :).

Aankomende woensdag zal ik vanuit Keulen naar Zagreb vliegen met German Wings om 17:15 uur, waar ik samen met mijn reisgenootje en collega om 18:45 uur zal landen. Daar zullen we worden opgehaald door de beheerders van Vacansoleil waarna we richting de camping zullen rijden dat ongeveer 30 - 45 minuten duurt. Daar aangekomen zal het wennen zijn aan een nieuwe omgeving. Het team zal bestaan uit 6 personen, waaronder 2 hoofdbeheerders (supervisors), 2 junior beheerders en 2 stagiaires.

Ik zeg hou de site weer goed in de gaten. Tot over een kleine 3 maanden. Een hele fijne zomer :D !!

Veel liefs,
Désiré

  • 23 Juni 2013 - 01:56

    Thea:

    We wensen je weer een supertijd toe in slovenie. Ga ervoor en je bent weer een ervaring rijker. We zijn trots op je en houden van je!

    groetjes
    Mams en paps

  • 23 Juni 2013 - 12:30

    Marlies:

    Hoi Dees,

    wat goed om te lezen dat je weer aan de slag kunt! Wij wensen jou een hele goede reis en heel veel werk plezier.Wij gaan je zeker weer volgen en op al je verhalen reageren :-)

    Groetjes van Ringoven 62

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 58612

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: