Start van een nieuw avontuur als junior beheerder - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Start van een nieuw avontuur als junior beheerder - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Start van een nieuw avontuur als junior beheerder

Blijf op de hoogte en volg Désiré

22 Juni 2013 | Nederland, Delfzijl

Hoi,

Hier is de blog weer na een afwezigheid van 1,5 jaar met dit keer een nieuw avontuur in een nieuw land namelijk "Slovenië". Ook deze keer zal ik jullie weer op de hoogte gaan houden van mijn avonturen. Ik heb er weer ongelofelijk veel zin. Even weer genieten van het leven, hard werken en iets doen waar ik goed in ben :).

Aankomende woensdag zal ik vanuit Keulen naar Zagreb vliegen met German Wings om 17:15 uur, waar ik samen met mijn reisgenootje en collega om 18:45 uur zal landen. Daar zullen we worden opgehaald door de beheerders van Vacansoleil waarna we richting de camping zullen rijden dat ongeveer 30 - 45 minuten duurt. Daar aangekomen zal het wennen zijn aan een nieuwe omgeving. Het team zal bestaan uit 6 personen, waaronder 2 hoofdbeheerders (supervisors), 2 junior beheerders en 2 stagiaires.

Ik zeg hou de site weer goed in de gaten. Tot over een kleine 3 maanden. Een hele fijne zomer :D !!

Veel liefs,
Désiré

• 23 Juni 2013 - 01:56

Thea:

We wensen je weer een supertijd toe in slovenie. Ga ervoor en je bent weer een ervaring rijker. We zijn trots op je en houden van je!

groetjes
    Mams en paps

• 23 Juni 2013 - 12:30

Marlies:

Hoi Dees,

wat goed om te lezen dat je weer aan de slag kunt! Wij wensen jou een hele goede reis en heel veel werk plezier.Wij gaan je zeker weer volgen en op al je verhalen reageren :-)

Groetjes van Ringoven 62