Op zoek naar het avontuur in Italie - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Op zoek naar het avontuur in Italie - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Désiré Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Op zoek naar het avontuur in Italie

Blijf op de hoogte en volg Désiré

05 Maart 2014 | Duitsland, Winterberg

Hallo,

Hier ben ik weer na een afwezigheid van een half jaar, waarbij er genoeg is gebeurd. Zoals vele van jullie weten ben ik half Oktober weer thuis gekomen na een waanzinnig avontuur in Slovenië en een schitterende roadtrip van de camping Terme Catez in Slovenië naar Rome. Na deze roadtrip heb ik eerst weer 2 maanden thuis gezeten waarbij ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe uitdaging wat mij uiteindelijk weer in het buitenland heeft gebracht, oftewel Duitsland naar Vakantiehotel der Brabander. Veel van jullie zullen hier absoluut niet meer vanop kijken, maar onderschat buitenlandse avonturen niet, het heeft ook altijd een keerzijde. Maar gelukkig zijn de mooie herinneringen die de overmacht heeft en is het altijd leuk om weer een nieuwe omgeving te leren kennen.

Ook deze keer staat er weer een buitenlands avontuur te wachten voor aankomende zomer waar ik weer met veel plezier naar uit kijk. Deze keer brengt het mij naar een deel van Italië waar ik als kind al geregeld kwam….. het Gardameer. Ik ga hier weer werken voor Vacansoleil als junior beheerder, waarbij ik in een team van 3 personen zal komen. Ik kijk er weer met heel veel plezier naar uit, dus zal jullie (indien de tijd het toelaat) regelmatig weer van grappige, uitdagende en leuke avonturen op de hoogte houden.

Mijn volgende blog zal vanuit het mooie Italië zijn waar ik op 5 april begin en tot 30 september aan de slag zal gaan. Ik zal proberen om net zo mooi te gaan schrijven als mijn vorige blogs. Toch leuk om dat altijd weer terug te lezen. Maar voordat ik vertrek zal ik eerst nog een maand in Nederland door brengen en genieten van mijn tijd met vrienden en familie waar ik ontzettend naar uit kijk.

Groetjes vanuit Winterberg,
Dees

  • 06 Maart 2014 - 06:24

    Thea Dijkhuizen:

    Hoi Dees

    Fijn dat we even weer van je aanwezigheid mogen genieten voordat je begint aan je nieuwe avontuur. Het gebied waar je nu heen gaat is ons inderdaad ook bekend omdat wij daar met jou en je broer mooie onvergetelijke vakanties hebben doorgebracht. We weten zeker dat je van deze nieuwe uitdaging ook weer een bijzondere ervaring en avontuur maakt. Veel succes en geniet ervan!!

    We zijn trots op je!

    Mams en Paps

  • 06 Maart 2014 - 06:31

    Truus:

    Hoi Desire, goed te lezen dat je alweer een nieuwe uitdaging hebt gevonden. Heel veel succes en plezier aan het Gardameer. We gaan je weer volgen. Groetjes Meindert en Truus

  • 06 Maart 2014 - 08:28

    Oom Peter:

    Hallo Pizzabakker,

    Mamma Mia, nu ga je weer naar Italie?? Je weet dat je daar lekker kunt eten en er ook mooie jongens zijn?
    (en meisjes!!!)Fijn om te lezen dat je weer een bestemming gevonden hebt en ervaring kunt op doen.Ook voor de taal is het goed om te leren.Veel geschiedenis is er te beleven en ja mijn vriend is er ook geweest.Toch jammer dat Winterberg het verder niet is geworden maar ja dat is de tijd van tegenwoordig niets is vast vandaag de dag.Wel snel weer dat je een baan gekregen hebt,misschien de ervaring,je inzet,je CV. wie weet wordt het wel een keer echt vast!!!Ik wens je al het goede voor dit nieuwe avontuur en we lezen jouw verhalen weer met alle aandacht en interesse.Natuurlijk een punt van aandacht ook hier weer voor dat ik wil zeggen doe geen.... die ik ook niet doe!!!Ari ver deci Desire en we horen van elkaar! Tjouw!! of zo iets in het Italiaans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Désiré

@ internship "Magnetic South" New Zealand

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 58421

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 30 September 2014

Junior beheer Vacansoleil Italia

26 Juni 2013 - 28 September 2013

Junior beheerder Terme Catez Slovenië

09 December 2011 - 15 April 2012

Bizztravel wintersport 2011 - 2012

01 September 2010 - 02 April 2011

Afstuderen - Internship Auckland

19 Februari 2010 - 01 Mei 2010

Minor Regional Tourism Development

01 Juli 2008 - 31 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: